پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چگونه يك جنگلبان شويم

 

Image result for forester job   Image result for forester job

 

اين دومين اي سه قسمتي در تبديل شدن به يك جنگل است. همانطور كه در ويژگي اول ذكر شده است، مجموعه اي سازمان يافته از دوره شما بايد از يك مدرسه معتبر جنگل تبديل به يك جنگل وجود دارد. با اين حال، هنگامي كه شما به پايان برسد درجه چهار سال خود را، عملي "اعمال فرآيند يادگيري" آغاز مي شود. شرايط كار قابل ملاحظه اي متفاوت - شما ممكن است در داخل براي هفته در يك زمان. اما اين يك يقين است كه بخش بزرگي از كار خود را در خارج خواهد بود. اين امر به ويژه در طول چند سال اول خود را از اشتغال كه در آن شما در حال ايجاد اصول اوليه كار درست است. اين اصول تبديل داستان هاي جنگ آينده خود را.

اگر چه برخي از كار انفرادي است، بسياري از جنگل به هم به طور منظم با مالكان، وبلاگ نويس، تكنسين جنگل و مشاوران، كشاورزان، دامداران، مقامات دولتي، گروه هاي منافع خاص و عمومي به طور كلي رسيدگي كند. برخي از ساعات كار به طور منظم در دفاتر و يا آزمايشگاه، اما اين است كه معمولا جنگل با تجربه و يا جنگل با درجه سطح كارشناسي ارشد. متوسط ​​"جنگل خاك" تجزيه / وقت خود را بين زمينه كار و دفتر كار خود، بسياري از اميد بستن به صرف بيشتر از آن زمان در خارج. اين كار مي تواند طاقت فرسا. جنگل كه خارج از منزل كار انجام اين كار در همه نوع آب و هوا، گاهي اوقات در مناطق جدا شده است. برخي از جنگل ممكن است نياز به مسافت هاي طولاني را از طريق پوشش گياهي ضخيم، از طريق تالاب ها، و بيش از كوه به انجام كار خود را. جنگل نيز ممكن است ساعت هاي طولاني كار مي كنند و مبارزه با آتش سوزي شناخته شده اند به صعود برج آتش چند بار در روز. جنگل مديريت زمين جنگلي براي انواع مقاصد. به طور كلي آنها را در چهار گروه آمده است:

جنگل و صنعتي كساني كه كار در بخش خصوصي ممكن است چوب از مالكان خصوصي تهيه. براي انجام اين كار، جنگل تماس صاحبان جنگل هاي محلي و افزايش اجازه را به موجودي از نوع، مقدار و محل تمام چوب ايستاده در اموال، يك فرايند شناخته شده به عنوان چوب كروز. جنگل پس از آن ارزيابي ارزش و اتوماسيون است، مذاكره خريد و اتوماسيون و تدوين يك قرارداد براي خريد. بعد، آنها با وبلاگ نويس و يا برش لب الخشب براي حذف درخت، كمك در طرح جاده فرعي، و حفظ ارتباط نزديك با كارگران پيمانكار فرعي و صاحب ملك به اطمينان حاصل شود كه كار مطابق با نيازهاي صاحب ملك، و همچنين فدرال، ايالتي، و مشخصات زيست محيطي محلي . جنگل صنعتي نيز زمين هاي شركت را مديريت كند.

مشاوره جنگل مشاوران جنگلداري اغلب به عنوان عوامل براي صاحب جنگل عمل مي كنند، انجام بسياري از وظايف بالا و مذاكره فروش چوب با جنگل بانان تداركات صنعتي. مشاور نظارت كاشت و در حال رشد درختان جديد است. آنها را انتخاب كنيد و آماده سازي سايت، با استفاده از كنترل سوزش، بولدوزر، و يا علف كش براي روشن علف هاي هرز، قلم مو، و باقي مانده ورود به سيستم. آنها به نوع، تعداد، و قرار دادن درختان توصيه كاشته مي شود. جنگل پس از آن نظارت بر نهال براي اطمينان از رشد سالم و به منظور تعيين بهترين زمان براي برداشت محصول. اگر آنها شناسايي نشانه هايي از بيماري و يا حشرات مضر، آنها در بهترين دوره درمان تصميم گيري براي جلوگيري از آلودگي و يا آلودگي از درختان سالم است. دولت جنگل جنگل كه براي دولت ايالتي و فدرال مديريت جنگل و پارك هاي عمومي و همچنين با مالكان خصوصي براي محافظت و مديريت جنگل زمين در خارج از حوزه عمومي كار مي كنند. دولت فدرال براي مديريت زمين هاي عمومي استخدام از جنگل است. بسياري از دولت هاي ايالتي استخدام جنگل براي كمك به صاحبان چوب در تصميم گيري مديريت اوليه در حالي كه همچنين تامين نيروي انساني براي حفاظت از چوب. جنگل هاي دولتي نيز در جنگل شهري، تجزيه و تحليل منابع، GIS، و تفريح ​​جنگل تخصص. ابزار تجارت جنگل استفاده از بسياري از ابزار تخصصي را انجام شغل خود: Clinometers اندازه گيري ارتفاع، قطر نوار اندازه گيري قطر، و سوراخ افزايش و پوست سنج اندازه گيري رشد درختان به طوري كه حجم چوب قابل محاسبه مي شود و رشد در آينده برآورد شده است. فتوگرامتري و سنجش از راه دور (عكس هاي هوايي و تصاوير ديگر گرفته شده از هواپيماها و ماهواره) اغلب براي نقشه برداري از مناطق جنگل بزرگ و براي تشخيص روند گسترده از جنگل و استفاده از زمين استفاده مي شود. كامپيوترها به طور گسترده استفاده مي شود، هر دو در دفتر و در اين زمينه، براي ذخيره سازي، بازيابي و تجزيه و تحليل اطلاعات مورد نياز براي مديريت زمين جنگل و منابع آن است.
كلمات كليدي مرتبط: آگهي استخدام مهندس برق , رشته مهندس كامپيوتر در ميدان قزوين , منشي آشنا به كامپيوتر , آگهي استخدام كارگر ساده استان زنجان , متخصص فوريت هاي پزشكي , منطقه هفده تايپيست خيلي عالي , تعميركار لوازم خانگي , استخدام منشي استان گيلان , آگهي استخدام باغبان , حقوق يك كار در منزل شهرك وليعصر ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.